رویای همه ی شبهای من

♥ دنیای رمانتیک ♥ ـ تقدیم به کسی که دوسش دارم...

رویای همه ی شبهای من

خوابیدن میان دستان تو
بیدار شدن روبه روی چشمان تو
دیدن لبخند هر روزه ی تو
گرفتن دستان گرم تو
سر بر بازوی تو نهادن
سرت را به سینه فشردن
راه رفتن بازو به بازو کنار نگاه تو
این است تنها آرزوی من , رویای همه ی شبهای من 

 



نظرات شما عزیزان:

mz
ساعت0:51---4 مرداد 1393
,سلام.وبلاگ شیکی داری.پست های قشنگی هم داره

ساحل_ت
ساعت1:24---23 شهريور 1392
سلام دوستان شعراتون جالب بودبه منم سربزنید

شیوا
ساعت13:04---13 تير 1392
وبلاگ قشنگی داری بهمنم سری بزن منتظر هستم ادرس www.4040mc.blogfa.com

شیوا
ساعت13:03---13 تير 1392
وبلاگ قشنگی داری بهمنم سری بزن منتظر هستم ادرس www.4040mc.blogfa.com

مهسا
ساعت13:00---13 تير 1392
سلام وبلاگت خیلی قشنگ وهمچنین شعر های قشنگی دارد به وبلاگ من هم سری بزن منتظرت هستم ادرس ww.4040mc.blgfa.com

سارا
ساعت10:49---21 ارديبهشت 1392
سلام دوست عزیز.وبلاگ قشنگی داری.کاش بیشتر مینوشتی.............
پاسخ: سلام.. ديگه نشد ديگه


شکلات تلخ(ایناز)
ساعت22:56---2 بهمن 1391
در ساحل دریای زندگی قدم میزدم ، همه جا ۲ رد پا دیدم ، جای پای من و خدا . به سخت ترین لحظه ها که رسیدم فقط یک جای پا دیدم.گفتم خدایا مرا در سخت ترین لحظه های زندگی رها کردی؟ ندا آمد:تو را در سخت ترین لحظه ها به دوش کشیدم.
سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی داری از مطالبت خوشم اومد اگه دوست داشتی به وبلاگ من سر بزن اگه مایل بودی لینککنیم خبرشو بده مررسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ] [ 10 PM ] [ مسعود ] [ ]


Design

Design By : Lovelyrose